Resan till Pureza

Resan var lång och guppig för de håller på att göra om vägen för den var väldigt dålig. Vi åkte dit och hämtade Ludvig´s biologiska mamma för att åka till domaren för att vissa att han är i Brasilien och att påbörja adoptionen igen. "Tror jag" Min portugisiska är inte den bästa.

Madde hade Elsa o Kevin och jag hade med mig Ludvig och Nelli. Tanken var att vi skulle åka allihop men det hade kommit en ny lag som vi inte visste om. Alla barn måste ha barnstol och vi hade bara 2 st. Nya kostade 200 reals = 900 :- hade ingen lust att köpa det.

Här kommer lite blider under dag och kvällen


                                                        
Här sitter de små juvelerna i var sin stol i bilen och vet inte hur långt det är.   
           
     Här brukar vi handla mat körde 
          förbi på vägen hem.

                

Här har vi kommit hem till Pousadan och där är barnen med Rangelia
" Ludvig´s biologiska mamma"

Kram

Höres snart igen
 
Caio caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0