Idag fick jag lite positiva besked

Pratade precis med Maize o hon fick äntligen tag i Fransico. Han sa att han hade fått alla dokumet men domarna skall sign de innan de lämnar ut dom till honom. Det skulle de göra innan de stänger den 15 dec.
När han fått dokumenten nästa vecka så skall vi träffas o gå igenom dom o se om det är något som saknas.
Är det det så har jag nästa 3 veckor på mig att komplettera dessa.
Så idag känns livet underbart....
Fick hans nummer oxå så jag kan ringa om det är något.

Om alla dokument finns o det inte fattas något så skall själva adoptionen sättas igång den 6 januari.

Ibland kan livet ha sina positiva sidor,eller hur?!

Skall nu njuta i nästan en vecka utan att oroa mig

Kram kram

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!jag tänker på dig och längtar efter er.jag hoppas att allt är bra med dig och barnen.stora kramar ifrån mig ,Gracy.

2010-12-09 @ 19:49:26
Postat av: Pernilla

Tack Tjejen!! Saknar dig med snart åker du ner till värmen. Det skall väll bli skönt!! Hoppas vi hinner träffas lite i Brasilien...Bamse kramar från mig o barnen

2010-12-09 @ 21:40:11
URL: http://dunderbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0