En mysig kväll på restaurangen

Hade missat att lägga Nelli under dagen och det fick jag äta upp. En mycket ledsen och trött tjej som inte var på topp. Vi kom till restaurangen till slut iallafall. Beställde kyckling till mig o Madde. Till barnen blev det pasta carbonara. Dricka blev det ananasjuice. Mmmm det var riktigt gott...


                             
                         Detta ville jag att Nelli skulle ha på sig         
                    men det ville inte hon. Fick ta ett kort iallafall.


Två goingar i vagnen under tiden vi äter. "Delar kusinerligt"

            
"Ta kort på mig mamma"     Moster på sin bästa sida!! 
Självklart gör mamma det!!                                                        .
               

                   God natt allihop                   
   Trött tjej som inte riktigt            Höres imorgon :-)
   hann få i sig någon mat           
   Somna i mamma´s knä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0