Ludvig fyller 1 år

Våran lille pojk har fyllt 1 år. Tiden bara springer iväg. Vi hade kalas i söndag 1 mars när han fyller. De som kom var Farmor, Faster Sofia, Kusin Ebba, Farbror Erik o Magdalena, Faster Ebba, Mormor o Kjell, Morbor Martin o Daniel,           G Mormor.

   
Ludvig´s 1 års tårta o man skall ju få äta själv när man har blivit stor....

 
Mamma gillar att tvätta o det var så gott. Mums!!!

    
Fick ju presenter oxå.    Skor av Mamma o Pappa. Jag fick oxå kläder, en ljudbil o pengar.


Efter kalaset somnar jag i mormor´s knä. 
Jag var helt slut.

Tack för alla presenter.
Ludvig

Bamse kram min goa pojke.

Mamma

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint kalas han fick den söta Ludvig. Hoppas vi kan komma och gratta snart. Kram kram

2009-03-05 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0