Romantisk Weekend

Jag o min ljuvliga man var på en romantik weekend på Sjögården spa o konferans som ligger på Ellös.
Jag överaskade honom med detta och vi hade det helt underbart.

Vi börja med en fotbehandling på 40 min o efter den underbara behandlingen fick vi var sitt glas vin i jacuzzi.























Här låg vi i Jacuzzi o hade det underbart !!
     &      
Här redo för en 3 rätters på restaurangen

  
o här är vi lite senare. Mmmm o knasig

Vi hade det jätte mysigt o det var inte sista gången vi var där.

www.sjogarden.se

Gå in o kolla själva.

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tur att ni fick det så bra. Åker gärna med nästa gång. Kramis

2009-02-16 @ 10:43:11
Postat av: Linda

Hehe vad mysigt ni hade det era knasbollar;)

2009-02-17 @ 10:58:26
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0